Infolinka Tel.: 0905 417 408     Email Email: info@dobreelektro.sk

Reklamačný poriadok

ÚvodReklamačný poriadok

Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

Na všetok tovar v našom internetovom obchode poskytujeme záruku 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru.

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti, kde je servisné stredisko. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail.

Predávajúci  zašle zákazníkovi  po prijatí reklamácie obratom reklamačný protokol listovou zásielkou prípadne e-mailom, kde uvedie vadu tovaru a deň začatia reklamačného konania. Tento doklad slúži kupujúcemu ako doklad k opätovnému vyzdvihnutiu reklamovaného tovaru. Reklamačné konanie na tovar začína dňom, kedy kupujúci doručí reklamovaný tovar vrátane príslušenstva poštou alebo osobne.

Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ  zakazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu. V prípade, že zákazník nesúhlasí s výmenou tovaru za iný typ , bude mu kúpna cena vrátená do 7 dní od písomnej  alebo ústnej dohody na nim uvedený bankový účet.



Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením

  • - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby

  • - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa, prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach

  • - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí

  • - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)

  • - prepätím, napr. pri údere blesku, vplyvom magnetického poľa

  • - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu

  • - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

 

V prípade odôvodnene zamietnutej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä, ak si to vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok..Vybavením reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie.

Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle spolu s reklamačným protokolom na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:

· nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva  alebo dokumentácie tovaru.

· neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.

· uplynutím záručnej doby tovaru.

· mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim.

· neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.

· poškodením tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými udalosťami.

· neodborným zásahom, poškodením pri doprave.

V prípade pozáručných opráv sa obráťte na naše servisné stredisko v sídle firmy (viď Kontakty) telefonicky na tel.č.  02/44458297 , alebo e-mailom na corcom@corcom.sk.


 

 

 

  1. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený na e-shope www.DobreElektro.sk a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
  2. Ku každému tovaru zakúpenému v spoločnosti Corcom s.r.o., ktoá prevádzkuje tento portál, je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (predajný doklad), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.
  3. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:
    * či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbalujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
    * či je výrobok v neporušenom stave, tzn. či nemá zjavnú vadu
    * či fungujú všetky jeho jednotlivé časti

 

 

Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim. Obal a obsah výrobku nesmie byť mechanicky poškodený (mechanickým poškodením sa rozumie také poškodenie výrobku, ktoré nemohlo vzniknúť bežným používaním výrobku na účel, pre ktorý bol vyrobený).

 

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný uplatniť za vyššie uvedených podmienok na tejto adrese:
Corcom s.r.o.

Odborárska 52
831 02 Bratislava

 

Upozornenie: Tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku nebudú akceptované.

Kontaktné informácie Info Dodanie tovaru

Corcom s.r.o.
Odborárska 52
831 02 Bratislava


E-mail: info@dobreelektro.sk
Tel: 02/44456285

Copyright 2012 - 2018 © Dobreelektro.sk